AB Birketoftens bestyrelse vælges på den årlige generalforsamling, og består af frivillige beboere fra foreningen. Ca. 5-6 gange årligt samles bestyrelsen til bestyrelsesmøde, men løbende er der også opgaver, der løses i dagligdagen.
Bestyrelsen varetager mange forskellige opgaver såsom bogføring og opkrævning af boligafgift, referatskrivning, indkaldelser, udfærdiger regnskab, kontakt til myndigheder, bistår ved køb og salg, igangsættelse og gennemførelse af større og mindre byggeprojekter, herunder løbende kontakt med entreprenører og rådgivere. Derudover har bestyrelsen kontakt med beborene og behandler ansøgninger fra beboere og besvarer spørgsmål om stort og småt. Bestyrelsen holdes løbende orienteret om foreningens økonomi, og ser til at foreningens og vores bygningers generelle tilstand. Bestyrelsen står også for kommunikationen til foreningens beboere via hjemmeside og referater m.m.
Du er velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du har et spørgsmål, som du ønsker bestyrelsen skal tage stilling til, og skal det behandles på et bestyrelsesmøde, skal det være modtaget senest 3 hverdage inden næstkommende bestyrelsesmøde. Bestyrelsesmøderne ligger den første onsdag i lige måneder.
Medlemmer
Bestyrelsen består af 7 medlemmer. Alle er valgt på generalforsamlingen.
Bestyrelsen består af:
Hjemmeside og hosting håndteret af Boligforeningsweb (Anyhoa.com internationally)